fredag 17 september 2010

Beslutsångest.



Ok. Nu har jag fått ut massa grejer ur garderoben och in med andra grejer.. Nu har jag ide stop.. Hjälp mig lite med tips på traven för i morgon ska vi nog till IKEA och då ska jag köpa de saker som behövs eller i alla fall saker som kommer göra det fint där inne...

Beslut som måste tas..

1. Vart ska sko lådorna stå.. Det var ju några stycken och jag kommer behöva köpa fler.
2. Ska byrå och skåp stå sådär?
3. Själva stommen till garderoben går inte att flytta.
4. Tänkte köpa korgar att ha skärp och grejer i.... vad är snyggast?

Kom gärna med förslag.. jag har stop på ideer nu..

Inga kommentarer:

Besöksräknare

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Tokig, spontan, barnkär spillevink som inte gillar att flyga men som älskar att se världen med min dotter. Gillar äventyr men är en fegis ibland. Tror gott om de flesta. För snäll för mitt eget bästa.