torsdag 16 september 2010

Garderobs rensing dag 3

Nu tror jag att jag har burit ner allt som ska ner i källaren till källaren. Jag använde mig av en öl pirra från finlandsbåten och den funkade tills golvet skulle ner. PANG sa det så rasade den isär och där stod jag förvånad och besvärad i hissen och undrade hur jag skulle göra för att få ut allt hur hissen innan någon tryckte upp mig till någon våning igen. Jag hade tur. 2 sköna bönor dök upp och hjälpte mig. Dagens hjältar.
Så nu i alla fall har jag slängt det som ska slängas (har inte börjat med kläderna än dock) och burit ner det som ska ner. Så när jag skulle börja med kläderna fick jag se att jag inte har några svarta sopsäckar. Så det får bli något att spara tills i morgon i stället. Har nämnligen en känsla av att jag kommer vilja bli av med en hel hög med kläder.

Kul att det händer grejer i alla fall.. trodde jag skulle tröttna men jag ser ju resultat och det är skoj som fasen

Bilder kommer innom kort!

Dagens + går till mina mini hjältar som hjälpte mig idag

Dagens - går till mitt temperament. Bit ihop Lina.. Bit ihop!

Inga kommentarer:

Besöksräknare

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Tokig, spontan, barnkär spillevink som inte gillar att flyga men som älskar att se världen med min dotter. Gillar äventyr men är en fegis ibland. Tror gott om de flesta. För snäll för mitt eget bästa.