fredag 17 september 2010

Som jag har längtat

2 bustjejer fick jag med mig hem från skolan idag. De har nu oavbrutet fnissat sen jag hämtade dem på fritids. Min säng har de abonnerat oxå så jag är förvisad till Moas säng eller till soffan.
och idag när kidsen ligger i sängen och försöker sova.. med betoning på försöker, så åker denna film på i vardagsrummet. Har velat se den länge.. Så ÄNTLIGEN!

Dagens + går idag till att jag fick beröm på jobbet idag. Ibland kan man behöva höra att man är duktig om man kämpar för att få saker att funka.. Tack!

Dagens - går till att min söt är för långt bort och sjukt dålig på att ge mig kramar när jag behöver. ;)

Inga kommentarer:

Besöksräknare

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Tokig, spontan, barnkär spillevink som inte gillar att flyga men som älskar att se världen med min dotter. Gillar äventyr men är en fegis ibland. Tror gott om de flesta. För snäll för mitt eget bästa.